Új irányvonal a Henkel Magyarország Kft. vezetésében


A Henkel Magyarország Kft. felsővezetésében idén tavasszal két személyi változásra került sor: március 1-jétől Aczél Nóra tölti be a HR-vezetői pozíciót, április 1-jétől pedig Maurizio Salvaggio vette át a Henkel Consumer Brands üzletág vezetését.

Március elején, a HR terület élén, és egyben a vállalat felsővezetőségében Aczél Nóra váltotta Gera Csilla HR CEE vezetőt, aki több mint két évtizedes elkötelezett munka után távozott a vállalattól. Nóra karrierje a Mondelez (akkor Cadbury) cégnél indult, majd ezt követően számos regionális HR pozícióban dolgozott olyan vállalatoknál, mint az adidas délkelet-európai központja, vagy a Booking.com EMEA Partner Services üzletága. 2021-ben csatlakozott a Henkel Magyarország csapatához Senior Business Partnerként.

A szakember a Henkel Adhesive Technologies üzletág HR-stratégiai támogatásáért felelt a vállalaton belül, külön figyelmet fordítva a hazai ragasztógyár és a budapesti Adhesive Operations központ csapataira. Ezen felül egy európai szintű Diversity, Equity & Inclusion projekt irányítását is vállalta. 2023-tól kezdve a Henkel Consumer Brands helyi üzletágának szervezetfejlesztési folyamatait segítette elő. Aczél Nóra vezetésével a Henkel Magyarországon kiemelt figyelmet kap a Henkel Accelerate Cultural Transformation (ACT) kezdeményezés, amely a mélyebb párbeszédek és a csapatok közötti szorosabb együttműködés elősegítésére összpontosít. Továbbá, a Henkel Magyarország tavaly elnyert beneFit Prize "leggondoskodóbb munkáltató" díjhoz kapcsolódó juttatási csomagok folyamatos fejlesztése is fontos szerepet játszik a vállalat stratégiájában.

Maurizio Salvaggio április elsejétől veszi át a Henkel Consumer Brands magyarországi üzletágának igazgatói posztját, Szak Zsuzsanna helyét, aki a vállalat düsseldorfi központjában folytatja pályafutását Global Category igazgatóként. Maurizio több mint 20 éves tapasztalattal bír az FMCG szektorban, ahol sikeres karriert épített ki. Pályafutása során alapos ismeretekre tett szert az értékesítés, trade marketing, kategóriamenedzsment, NRM, új termékkategóriák és ügyfélkapcsolatok terén. Innovatív és stratégiai gondolkodásmódja révén átfogó perspektívával, analitikus szemlélettel és gyakorlatias megközelítéssel közelíti meg az üzleti kihívásokat, folyamatosan arra törekedve, hogy a legjobb eredményeket érje el új helyzetekben. Tapasztalt a változásmenedzsment terén, az új szervezeti modellek kidolgozásában és megvalósításában, valamint coach-ként is aktívan részt vesz a sokszínű csapatok fejlesztésében, kiemelt figyelmet fordítva a nemek közötti egyenlőségre.

Henkel karrierje 2018-ban vette kezdetét Milánóban, ahol a Laundry & Home Care üzletág értékesítési igazgatójaként tevékenykedett. Később, 2023 januárjától, az újonnan alakult Henkel Consumer Brands üzletág olasz kereskedelmi igazgatójaként folytatta pályafutását, miután a Laundry & Home Care és a Beauty Care üzletágak egyesültek. Ebben a szerepben kulcsszerepet játszott az új értékesítési csapat vezetésében, a kereskedelmi partnerek és csatornák optimalizálásában, a jövedelmezőség növelésében, valamint a legjobb piacra jutási stratégiák kialakításában. 2025 április elsejétől pedig átvette a magyarországi Henkel Consumer Brands üzletág irányítását, ezzel egyidejűleg csatlakozva a Henkel Magyarország Kft. igazgatóságához mint új tag.

Related posts