Trump véleménye szerint a Jaguar átalakítása nonszensz, sőt, kifejezetten WOKE jelenségnek tartja. -- Totalcar

Nyolc hónappal később az Egyesült Államok elnöke is felfedezte azt a reklámot.
Tavaly év végén a Jaguar egy merész és átfogó átalakulást mutatott be, amely enyhén szólva is megosztotta a közönséget. Ez nem csupán az autómodellekre, hanem a márka arculati reklámjára is vonatkozik. Az ezt követő napokban a szakértőktől kezdve a hétköznapi emberekig mindenki kifejezte véleményét a Jaguar merész lépéséről; egyesek védték, mások pedig éles kritikával illették. Különös módon, a közélet prominens szereplői eddig csendben maradtak az ügy kapcsán – egészen a mostani pillanatig.
Nyolc hónappal a bejelentést követően a brit márka átalakulásáról szóló reklám eljutott Donald Trump amerikai elnökhöz, aki a saját Truth Social platformján osztotta meg véleményét róla.
A Trumptól megszokott, szokatlan stílusú posztban először Sydney Sweeney farmer reklámját méltatja, majd ezt a Jaguar legújabb átalakulásával állítja párhuzamba. Megjegyzi, hogy a Jaguar egy "elképesztően WOKE" reklámot készített, amely szerinte totális katasztrófának számít. Ezt követően felhívja a figyelmet arra is, hogy a cég vezérigazgatója nemrégiben lemondott - egy bejelentés, amely pár napja történt, és nem tűnik úgy, hogy a Jaguarral kapcsolatos döntése miatt történt volna.
Ezután a költői kérdés keretein belül felveti, ki az, aki valaha is Jaguart venne, majd a Bud Lite ellentmondásos reklámját és Taylor Swiftet is szóba hozza, hangsúlyozva, hogy mindketten mennyire elavultak és "woke"-nak tekinthetők.