Hatalmasat dobott a Pepco, hiszen az idei év legkeresettebb terméke már most kapható, és a magyar vásárlók lelkesen vadásznak rá.


A videón egy zöld, nagyméretű tumbler látható, amely füllel és szívószállal van ellátva. Az oldalát a karácsonyt mélyen megvető, de a végén mégis megpuhuló Grincs ikonikus, széles mosolya díszíti. A pohár dizájnja világosan a Stanley Quencher formavilágát idézi, amelyek az utóbbi években robbanásszerűen nőttek népszerűségükben a közösségi médiában, és a fiatalok körében státuszszimbólummá váltak.

A Pepco szuperül felismerte a piaci rést: ötvözte a Stanley-poharak divatos formáját a karácsony egyik legkedveltebb, egyszerre cinikus és szerethető karakterével, a Grinccsel. Az eredmény egy olyan termék lett, ami egyszerre trendi, praktikus és szezonális, így garantált a siker.

Egy újabb izgalmas TikTok videó és az alatta található kommentek azt mutatják, hogy a termék végre elérhetővé vált a magyar boltok polcain is, ára körülbelül 3500 forint. A vásárlók szinte versenyt futnak érte: a hozzászólásokból kiderül, hogy sokan több boltba is ellátogatnak, ám Győrben és Kaposváron már hiába kutatnak utána.

A helyzetet tovább bonyolítja, hogy a Vinteden már meg is jelentek az első darabok, ahol a szemfüles viszonteladók az eredeti ár duplájáért, 7000 forintért kínálják a hőn áhított poharat.

Related posts