Kreatív Online - Két magyar projekt került a shortlistre a Cannes-i fesztiválon!

Idén is izgalmas programmal vár a fesztivál, amely több szakaszban mutatja be a döntős projekteket. A White Rabbit, az Umbrella és a Pop Studios Budapest két kategóriában készülnek a díjkiosztóra. A további kategóriák továbbjutóinak nevét a szervezők a következő napokban fogják nyilvánosságra hozni.
A brazil-magyar koprodukcióban készült „Beyond the Rings” című film elnyerte a figyelmet, hiszen bekerült az Entertainment Lions for Sport kategória shortlistjére.
A párizsi olimpia előtt mindössze három hónappal súlyos árvizek sújtották a brazil Rio Grande do Sul államot. E nehéz időkben az ország két kiemelkedő evezőse, Evaldo Becker és Piedro Tuchtenhagen úgy döntött, hogy felhagy a felkészüléssel, és a bajbajutottak megsegítésére összpontosít. A Decathlon cég támogatásával a két sportoló célja, hogy a következő olimpián képviselhessék hazájukat. E különleges történet rengeteg figyelmet keltett a médiában, nemcsak az evezősök és a Decathlon számára, hanem a SportTV számára is, amelynek hatására film is készült róluk. A kampányt a Publicis Brazil koordinálta a White Rabbit csapatával, míg a film CGI munkálatait az Umbrella Budapest is támogatta.
A film itt nézhető meg.
A Direct kategória döntősei között emelkedik ki az Oreo Square Cookie. Az Oreo új receptjének bemutatásához a négyzetes dizájn mellett döntött, amely kiválóan illeszkedik a Minecraft film világához. Ezzel egy figyelemfelkeltő, sokcsatornás, globális kampányt indítottak, melynek produkciós folyamatait a Saatchi & Saatchi megbízásából a Pop Studios Budapest is támogatta.