Új versenytárs lépett a piacra, amely komoly kihívást jelent a Lidl és az Aldi számára, hiszen rendkívül alacsony árakkal robbant be az üzletlánc.
Alacsony ár, gyors vásárlási lehetőség és akciós márkatermékek - ezek a főbb ismérvei.
A diszkontpiac eddig a Lidl, az Aldi és a Penny dominálta, de most egy új szereplő lép a színre, hogy megpróbálja megkavarni a versenyt.
A vásárlók számára rendkívül fontos az olcsóság, a gyorsaság és a praktikum - ezekre kínál megoldást a Brutál Diszkont nevű, új üzletlánc - írja a Mindmegette.hu.
A portál feltérképezte az új üzletlánc egyik boltját, és az alábbiakat tapasztalta:
A vállalat üzleti stratégiája azon a megközelítésen alapul, hogy közvetlenül, nagy tételben szerzi be termékeit európai gyártóktól és forgalmazóktól - állítja a cikk. Ennek eredményeként márkás termékeket tudnak kínálni jelentősen kedvezőbb árakon. Ez különösen érvényes a háztartási vegyi árukra és kozmetikumokra, így a mosószerek, öblítők, tusfürdők és tisztítószerek gyakran a megszokott bolti árak töredékéért elérhetők.
Bár az üzletlánc még nem terjedt el az egész ország területén, Budapesten már 15 bolt várja a vásárlókat. A portál jelentése arra is rámutat, hogy az elérhető termékek beszerzési lehetőségektől függnek, így a választék gyorsan átalakulhat. Ennek ellenére a vásárlók szinte mindig kedvezőbb árakkal találkozhatnak, mint a megszokott helyeken.





