Az MBH Bank karbantartási munkálatai során a következő szolgáltatások kerülnek érintésre:


Esetlegesen rövid időtartamú leállások várhatóak az alábbi szolgáltatásokban: MBH Netbank (korábban BB néven ismert), MBH Netbank (a régi MKB rendszer keretein belül), MBH Netbank (a Takarék bank elődje), MBH Vállalati App (ex-Takarék), MBH Bank Applikáció, MBH Direct Bank (az egykori MKB rendszer), MBH Vállalati Netbank (a régi MKB platform), MBH Direct Bank (a Takarék e-Bank elődje), MBH OpenAPI (korábban BB néven), MBH OpenAPI (a régi MKB keretein belül), valamint MBH OpenAPI (a Takarék rendszer részeként).

Az alábbi rendszerek ideiglenesen nem lesznek hozzáférhetőek:

A karbantartási munkálatok ideje alatt előfordulhat, hogy az MBH OpenAPI (korábban MKB), az MBH OpenAPI (korábban BB) és az MBH OpenAPI (korábban Takarék) szolgáltatásai esetlegesen megszakadnak. Kérjük, hogy a kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük.

Ugyanezen időszak alatt azonnali forint átutalási megbízások indítására - ideértve az egységes adatbevételi megoldás útján (qvik-QR, qvik-NFC, qvik-link) benyújtott azonnali utalásokat is -, a másodlagos számlaazonosítók kezelésére nincs lehetőség, továbbá a fizetési kérelem (qvik-kérelem) szolgáltatás sem lesz elérhető (fizetési kérelem indítására / elutasítására / jóváhagyására nem lesz lehetőség). Az azonnali utalások és a fizetési kérelmek (qvik-kérelem) fogadása szünetelhet, a megbízások visszautasításra kerülhetnek.

Az internetes vásárlás során a 3DS szolgáltatás a következőképpen működik:

Egyéb push üzenetek fogadására a karbantartási időszak alatt nem lesz lehetőség.

Related posts