Íme, ahogy életre kel az 1800 lóerős V16-os Bugatti Tourbillon: egy igazi mérnöki csoda, amely a sebesség és a dizájn tökéletes egyensúlyát képviseli. Az erő és a precizitás harmóniájában született, minden egyes hangja a teljesítmény ígéretét hordozza, mi
A felvételeken elsőként hallható valós körülmények között a hipersportautó hangja.
Már a Bugatti Veyron és a Chiron is egészen extrém hipersportautó volt, de az 1800 lóerős Tourbillonnal ezekre is ráígért. Bár az új modellt júniusban mutatták be, az első példányok csak 2026-ban landolnak a milliárdos ügyfeleknél.
Ez azt is jelenti, hogy a hivatalos képek és információk mellett szinte semmilyen részletet nem ismerhettünk meg a Tourbillonról, még a hangját sem volt lehetőségünk meghallgatni. Bár a Bugatti korábbi gyorsulási videójában megszólal a 8,3 literes V16-os motor, a hangsáv meglehetősen steril, így nem képes visszaadni a valódi élményt.
Nemrégiben egy figyelmes járókelő a Rimac zágrábi központjának közelében sétált, amikor felfedezte, hogy a létesítmény tesztpályáján egy Tourbillon prototípust próbálnak ki. Azonnal előkapta a kameráját, hogy megörökítse a pályán száguldó Bugattit. A brutális V16-os motor zúgása betölti a levegőt, valóban lenyűgöző a hangzás, azt el kell ismerni.
A Tourbillon belső égésű motorja önmagában is 1000 lőerős, ehhez adódik hozzá a három darab villanymotor ereje, 1800 lóerőre emelve az összteljesítményt. A Bugatti új csúcsmodellje így kevesebb, mint 2 másodperc alatt gyorsul százra, 10 másodperc alatt már 300-zal száguld, de a 400-hoz sem kell több 25 másodpercnél.